Warriors of Alliance
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Teaman/přijat

+4
Prima
Nakhled
Circe
Haerfík
8 posters

Goto down

Teaman/přijat Empty Teaman/přijat

Příspěvek  Ondrian Sun Oct 24, 2010 8:50 pm

1) Teaman
2) Rogue (70), combat(41), asassination(20) talenty, eng. + min., full skill
3) Eq na úrovni T5, ostatní postavy se kterými bych chodil na úrovni T6, preq. full
4) Chtěl bych chodit nějaké 25-man raidy, z guildy znám hlavně Tereia (spolužák ze školy)...
5) Bohaté zkušenosti s všemi dungy (až do SWP) a všemi postavami
6) guildy: Souls of the Crusaders
7) Hraji 4 roky, zkušenosti na dobré úrovni s PVE, postavy: hunter, priest, shaman, warrior, paladin, rogue
8 ) Ondrian, Alaia, Wilie, Moriaala, Kukin (SotC)
9) VT používám
10) 18 let, studuji na gymnáziu v Praze, jsem v maturitním ročníku

Ondrian
Anonymní


Návrat nahoru Goto down

Teaman/přijat Empty Re: Teaman/přijat

Příspěvek  Haerfík Sun Oct 24, 2010 10:51 pm

PRO, ale teda vypadá to, že tě tu nechtějí Smile
Haerfík
Haerfík

Poèet pøíspìvkù : 796
Reputation : 52
Join date : 26. 06. 10

http://www.broukej.cz/wow/

Návrat nahoru Goto down

Teaman/přijat Empty Re: Teaman/přijat

Příspěvek  Ondrian Sun Oct 24, 2010 11:08 pm

Njn, ale pochybuju, že mě někdo z těch, co se vyjadřovali nepříznivě zná.. Stejně jako já zatím nemůžu vědět, jestli jste dobrá guilda.. Smile

Ondrian
Anonymní


Návrat nahoru Goto down

Teaman/přijat Empty Re: Teaman/přijat

Příspěvek  Circe Mon Oct 25, 2010 1:51 am

Už mi to fakt nedá a musím se vyjádřit trochu více. Předem se omlouvám Alaiovi, že píšu takové bláboly u jeho přihlášky, ale už prostě musím.

1) Asi to nejdůležitější. Jsem PRO. Co poslouchám některé lidi ze SotC, tak raidy chodí právě když je leaderuje tento člověk, takže kvalitu bezesporu má.